Permalänk
Medlem

Lite-On DVD

funderar på att köpa en sådan. 16x48. 396kr på itbutikken.någon som har erfarenhet av dessa. snabbhet, regionsfrihet etc??

Permalänk
Medlem

Billig var den iallafall, har en Lit-On brännare oh den är underbar. Så den du funderar på borde väll vara bra.

Permalänk
Medlem

jups en sådan brännare ska jag oxå ha det är redan klart, tänkte man kanske skulle passa på när man ändå håller på att uppgradera

Permalänk
Hedersmedlem

*fel forum*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Re: Lite-On DVD

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cezium
funderar på att köpa en sådan. 16x48. 396kr på itbutikken.någon som har erfarenhet av dessa. snabbhet, regionsfrihet etc??

Ahh, en sån har jag och jaa den funkar väl förrutom att det låter som att hela datorn ska lyfta..

Permalänk
Medlem

regionsfri blir den nog med något av alla de firmwares eller fixprogram som finns här: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ om den inte är det från början dvs

Visa signatur

umgänge kan vara förenat med livsfara..

Permalänk
Medlem

köpte en Lite-on cd-rw för 799:- 40x12x48
helt underbar e den...kan defenitivt jämföras med en 1000:- dyrare brännare...tycker jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jo0oHaN
köpte en Lite-on cd-rw för 799:- 40x12x48
helt underbar e den...kan defenitivt jämföras med en 1000:- dyrare brännare...tycker jag

köpte en likadan 580 spänn eller nåt, sen kan man ju flasha dom till 48x ) synd bara att posten sega så jag inte fick den igår =((

Permalänk
Medlem

Lite-on är bara bäst..har funkat super bra för mig..har aldrig blivit nå fel nästan..köp en sån...

Permalänk
Medlem

Är väldigt nöjd med min LITE-ON också... köpte min för 800kr... nu kostar den 579:- på itbutikken.dk.... asbilligt ju

Visa signatur