Permalänk
Medlem

Tyvär...

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
Sweet!
Var där och praoade med en kompis, hans farsa var chef över det hela. Han har dock slutat Fan där skulle man vilja jobba, verkar vara ett trevligt gäng också.

EDIT: Har sökt hos försvaret, men jag får se hur det blir.

Heter han något med Bröms?
Finns kanske fler chefer som slutat sen dess iofs

Jo, det är en riktigt nice arbetsplats. Jobbar extra här annars också, men blir heltid i sommar.

Permalänk
Medlem

Har ni funnit sommarjobb än?
Mjo, fram till 10 juni då firman jag jobbar på skall ha färdit sitt storprojekt.
Är där nu 4 dagar i veckan då jag har 1 ledig dag i skolan och 3 verkstadsdagar i skolan där vi ändå inte gör något, så jag får åka på jobb då det är inom branschen jag utbildar mig till.
Har ni letat?
Frågat på 2 elinstallationsfirmor, och varit upp och snackat lite skit med han jag jobbat hos 2 sommarar nu Och blivit frågad av en som e på praktik på jobbet att komma med honom att installera och svetsa fiber.

Vad kommer ni jobba med?
Elektriker, installera på byggen. Jävligt trevligt arbete och jag trivs på firman.

Vad tjänar ni?
9€ i timmen, vilket blir 83,11 SEK.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffi
Heter han något med Bröms?
Finns kanske fler chefer som slutat sen dess iofs

Jo, det är en riktigt nice arbetsplats. Jobbar extra här annars också, men blir heltid i sommar.

Jepp Johnny Bröms heter han. Hoppas du får det trevligt iaf.

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Scania oskarshamn, jobbade fast ett år där så det var inte så svårt att ringa till sig en plats i sista sekund.

Snåla 85kr/h för sommarjobbarna, dock +1500/månad skifttillägg och massor av +(85*2)kr/h för all övertid jag kommer jobba, need cash.

Montera lastbilar helt enkelt