Permalänk

GTX 1060 Strix Gaming

Tjena Swec! Lägger ut min brorsas 1060 här då han har uppgraderat. Funkar felfritt, kommer så klart att damma av det vid försäljning. Köparen står för frakt. Köptes begagnat. Inget kvitto finns.

Budstart 700kr (Hans pris, inte mitt)

Säljer till den jag vill, om jag vill osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Skrivet av Tobbe_Man:

700 kr Plus frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem

Är kortet sålt?

Permalänk
Skrivet av burger_:

Är kortet sålt?

Hej, nä kortet är inte sålts ännu. Tänker avsluta på fredag

Permalänk
Medlem

Jag backar på mitt bud, trodde ts inte ville sälja eller att budet va för lågt, så hittade annat kort.

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Nytt bud: 700 kr Då tar jag över budet på 700:- plus frakt men med en parantes. Att det är köp nu pris. Vill hinna få det innan helgen inför uppgradering av syrrans ena grabb dator.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Dahlstromm:

700 kr Då tar jag över budet på 700:- plus frakt men med en parantes. Att det är köp nu pris. Vill hinna få det innan helgen inför uppgradering av syrrans ena grabb dator.

Kan försöka få iväg den imorgon isåfall

Permalänk
Skrivet av FisherManEdvin:

Kan försöka få iväg den imorgon isåfall

Attans.. då du inte hade svarat när jag åkte från jobbet körde jag förbi och plockade upp ett 980 ti istället. Ville inte stå utan. Så jag får tyvärr dra tillbaka mitt bud nu.

Tack.

Permalänk
Skrivet av Dahlstromm:

Attans.. då du inte hade svarat när jag åkte från jobbet körde jag förbi och plockade upp ett 980 ti istället. Ville inte stå utan. Så jag får tyvärr dra tillbaka mitt bud nu.

Tack.

Det är lugnt, sånt som händer Grattis till nya grafikkortet!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr inkl frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Är det 3 eller 6 gb?

Permalänk
Skrivet av Spannen:

Är det 3 eller 6 gb?

Hej, det är 6gb Ligger förnärvarande i sjuka dock, så kommer inte att vara så aktiv de kommande dagarna.