Permalänk

Return Maxgaming

Hej, detta är kanske en jättedum fråga men hitta inga svar när jag googlade, så testar här!
Jag ska göra en retur hos maxgaming. Har skickat ett mejl till deras support och har fått två bilagor. En med retursedeln som jag sätter på paketet, och en ankät där jag kan fylla i ordernummer, detaljer om produkten osv.
Jag antar att jag fyller under ankäten och skickar med det i paketet jag skickar tillbaka till maxgaming. Eller fyller jag under ankäten och skickar till maxgaming mejlen?

Kanske jättedum fråga, hade uppskattat om någon kunde klargöra dehär för mig!

Visste inte riktigt vilken kategori som jag skulle sätta på denna post, hoppas det är någolunda rätt.

Permalänk
Medlem

Det är inte bra om kunder måste gå ut på internet och fråga om hjälp för returer... Minusbetyg

Permalänk
Skrivet av freddysalami:

Hej, detta är kanske en jättedum fråga men hitta inga svar när jag googlade, så testar här!
Jag ska göra en retur hos maxgaming. Har skickat ett mejl till deras support och har fått två bilagor. En med retursedeln som jag sätter på paketet, och en ankät där jag kan fylla i ordernummer, detaljer om produkten osv.
Jag antar att jag fyller under ankäten och skickar med det i paketet jag skickar tillbaka till maxgaming. Eller fyller jag under ankäten och skickar till maxgaming mejlen?

Kanske jättedum fråga, hade uppskattat om någon kunde klargöra dehär för mig!

Visste inte riktigt vilken kategori som jag skulle sätta på denna post, hoppas det är någolunda rätt.

Den lägger du i paketet.

Permalänk
Medlem

Den skickar du med paketet, så dom lätt vet vilken retur/order det handlar om.
Det borde stå med i instruktionerna du fått ihop med de två bilagorna.

Permalänk
Skrivet av Xcorp:

Den skickar du med paketet, så dom lätt vet vilken retur/order det handlar om.
Det borde stå med i instruktionerna du fått ihop med de två bilagorna.

Vet inte om det är ajg som är blind men kunde inte se något om det i mejlet eller på maxgamings hemsida. Skickar med den i paketed då, tack!