Red Dead Redemption släpps i ny skrud – PC-release saknas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Ja jag ser fram emot de! Menar bara att Rockstar inte verkar sugna på att lägga egna resurser för remasters/remakes av sina äldre spel. Men det var ju bra att de låter Remedy göra dessa. Förmodar dock att Rockstar blir publisher till spelen.

I fallet rockstar skiter jag fullständigt vad de tycker eller vill. Huvudsaken är att Remedy gör remaken.
Rockstar är publisher jo. Som sagt de äger ju IP till MP.hoppas personligen att Remedy får/köper tillbaka det. Om jag inte har fel köpte de tillbaka Alan Wake av MS för att göra AW2 och göra connection till Control

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk

De hatar inte bakåtkompatibilitet, de älskar däremot pengar.

Permalänk
Medlem

579kr på Playstation Store 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

579kr på Playstation Store 😂

Haha.. När de gick ut med att det skulle kosta 50 dollar tänkte jag på vår kassa växelkurs som gör ett redan för dyrt spel ännu dyrare Switch versionen kostar "bara" 519 av någon anledning och den versionen verkar ändå hyfsat lovande. Kan bli att jag köper switch versionen när den kommer på 50%+ sale.

Permalänk
Saknad Hedersmedlem
Skrivet av Entash:

Haha.. När de gick ut med att det skulle kosta 50 dollar tänkte jag på vår kassa växelkurs som gör ett redan för dyrt spel ännu dyrare Switch versionen kostar "bara" 519 av någon anledning och den versionen verkar ändå hyfsat lovande. Kan bli att jag köper switch versionen när den kommer på 50%+ sale.

Switch-utgåvan är ju extra intressant då det är den första portabla releasen med. Ser fram emot att den testas.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

En twitter användare låste upp fpsen på Switch versionen och får 60 fps utan några direkta buggar!

https://x.com/masagratordev/status/1692230987105567128?s=46&t...

Om detta stämmer, vad är egentligen anledningen till att de låste till 30? Helt sjukt bra optimerat om Switch kan nå 60 fps.

Permalänk
Inaktiv

Kan man se hur mycket de har sålt till nya enheterna nu? Gick de plus?

Permalänk
Medlem