Erat första Sweclockers inlägg! :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_khyron
Det heter QuickView och kan laddas ner här: http://multimediaware.com/qv/

2002-11-19 14:11

Visa signatur

"My side, your side! My side, your side! My side, your side! My side, your side! My side, your side! My side, your side!"

Permalänk
Medlem

Här är mitt första inlägg, gjorde en ny tråd direkt:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=104...

wee.. 2002-09-17

Såg ett riktigt underbart inlägg i den tråden:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
FAQ YOU!

Hahahaha :D:D:D

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=104...

wee.. 2002-09-17

Äsh, du slog mig med några dagar. 2002-09-29
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=9...

Problem med grafikkortet, och inte fick man någon hjälp heller... :-/

Visa signatur

*Ave Crux Spec Unica*
-Skriver ni till mig - citera!

Permalänk
Medlem
Citat:

Tycker det är ett bra köp;)

Efter ett tag märker du datorns "svaga punkter" och då är det bara att fixa det Nytt agg och ett grafikkort kommer bli det första. Men det mräker du

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Trodde jag varit reggad längre än så... Känns mer än ett och ett halvt år

Permalänk
Permalänk
Musikälskare

2003-05-16

Skrev att jag skulle göra en GLOWPAD !!! Galet pro

Den ligger nog här nån stans ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

2002-09-10 - http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=102..., så många år sedan men fortfarande ingen uppföljare till detta underbara spel, men snart kommer den.

/Viktor

Permalänk
Medlem

haha

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
Hejsan!

Just nu äger ja en dator med intel processor.
men jag har hört att AMD ska vara bättre till spel.

nu har ja letat lite efter moderkort med 939 pin.
och alla ja har hittat stödjer inte ddr II
är de så att amd inte pallar ddr II eller?
den här frågan har plågat mig i nåra veckor

skulle gärna vilja veta om Amd pallar ddr II eller inte.

länk till tråden

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomas_88

5. Heroes
14.Wolfenstein

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

2002-10-28

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ronnylov
Jag fick också leveransbekräftelse från itbutikken idag!
Beställde min XP 2400+ den 25/9.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=115...

Permalänk

OMG VILKEN NÖRD. Och inte kunde man skriva ordentligt. Alla hjärtans dag 2004:

Citat:

Undar om nån vet om det finns några innebandy spel till typ pc. Har hittat MER Innebandy, men ni som spelat det vet att det inte är nån direkt höjdare Gjort typ -96 eller nåt.
Och om det inte finns så kanske nån vet om det kommer komma ett?

Danke

Så ung och oskyldig...

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Tjo!

jo jag undrar var man kollar sin xbox verision? och om någon med erfarenhet vet något bra chiP?

Goa tider det..

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Jag läste i senaste numret av PC Gamer i en artikel om just detta spel. Och det är helt enkelt så att Lost Planet är jättedåligt gjort för PC. Det var först gjort för Xbox360 när de senare kom på att de ville göra det till PC också. I korthet kan man ju säga att det blaev skit kasst.

Lite informativt i alla fall. Men stava kunde man ju inte, och särskrivning blev det också. Ack och ve.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk

Haha, kul tråd! Här e mitt iaf, gamla tider när datorn crashade o man skulle hitta ny! tack swec.

Citat:

Hejsan,

Som jag har sagt innan så är jag ny här och skulle vilja be om eran råd.

Ska uppgradera min dator och undrar vilket moderkort jag ska köpa.

Jag har hört att det finns många bra men jag tänkte mest på Gigabyte GA-P35-DQ6 eller Asus P5K Deluxe. Vad tycker ni egentligen? Finns det något annat med samma pris som är bättre?

Hoppas att jag lagt in tråden rätt nu, Tack i förhand!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Inte så farligt :).

Citat:

Jag har en tbred 2200+ (13,5x133=1800Mhz) av okänd stepping, och den överklockar dåligt. Som bäst kommer jag upp i 11x166=1826. Allt över det blir den tokinstabil (häng, reboots, etc). Jag tycker den borde kunna gå längre eller hur? Jag har ett aluchassi med massa fläktar så full load ligger jag på 48C (11x166) enligt Asusprobe, vilket är ganska hyfsat eller hur? Har ett Qtec 500W nätagg så det borde väl inte vara strömmen som är för dålig?

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem

2005-03-12...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Okej, har CRT bättre responstid?

Har sett några TFT-skärmar för runt 2000 spänn som har 16 ms responstid, det säger dem är bra för 3D-spel, men är CRT-skärmar snabbare?

Också undrar jag om TFT/LCD-skärmar försärmar något sett spelprestandan? Som sämre bildskvalite etc.

Och något annat man ska tänka på om man köper en platt jävel istället för denna irriterande feta gråa saken.

Permalänk
Medlem

Ja någon har ju redigerat mina inlägg i efterhand men detta är iallafall mitt första:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=722...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av esselte
Hej.

Jag har en northwood, den toppar 65 grader. Vad är den värd tro?

Edit: Hittade inte Prime65. Provar med aktivitetshanteraren.

Eh...

Kommer inte ihåg vad det stod där från början

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Postat 2002-11-03

Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Ser fint ut!

Funderar på att modda mitt chassi oxå

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk

Håll i er !

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Ja

xD

Permalänk
Medlem

2002-08-25 20:32

"Hmm, varför nedgradera? Om du har dom senaste patcharna så är Win2k är mycket bra operativ även om du ska spela mycket tycker jag. Var inte många spel som jag har provat som inte funkar i Win2k...

Men du får väl boota från Win98 skivan och fdiska disken."

http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=978359#...

Men annan var ju med på förra forumet också. När Edin hade fått låna morsans kreditkort.

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abbe_93
Skulle inte tro att det funkar med Sli eller CF eftersom det kommer att handla om ett integrerat grafikkort som antagligen kommer från Intel och ett separat kort som kommer från Nvidia eller amd. Men om det är ett av de integrerade korten från amd och ett separat kort från amd som stödjer varandra så skulle det nog funka med CF X.

Var ju bara ett år sedan :). Har lärt mig mycket sen dess, de mesta på Swec, det tackar jag för

Permalänk
Medlem

Erat första inlägg på sweclockers!

Hej

tänkte att vi kunde posta våra allra första inlägg här på sweklockers:) Det vore kul att se vad ni skrev i erat första inlägg!

här är mitt: #9101323

beskrivning: en användare ville ha en liten och billig dator för runt 1000 kr och jag tipsade om en dator som jag själv ägde men det passade sig inte så bra då den drog för mycket ström;)

Permalänk
Medlem

Sånna här trådar har det funnits många av.
Hmm, skulle just posta mitt första inlägg, men ser att det inte verkar finnas några inlägg sparade före februari 2008 av någon anledning.
Är det något de nyligen infört?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hapone:

Sånna här trådar har det funnits många av.
Hmm, skulle just posta mitt första inlägg, men ser att det inte verkar finnas några inlägg sparade före februari 2008 av någon anledning.
Är det något de nyligen infört?

Verkar som att de inte syns för att sökfunktionen inte visar fler än 500 resultat.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

2003-12-21, 18:59
Alt för Camtasia Studio ?

--------------------------------------------------------------------------------
Satt och skulle lägga in en "prova på" version av Camtasia Studio [ Screen Capture, Screen Recorder, Video Hosting, and Usability Testing Software ]. Men såg att man var tvungen att ha Microsoft Windows 2000 el. XP i burken. Och jag min stackare sitter ju med Win98. =/

Så för att inte dra ut på det hela,... är det någon som känner ett ett liknade program för att kunna spela in skärmdumpar i avi eller mjpg format ? Något som just "Camtasia Studio" ?
--------------------------------------------------------------------------------

Det vore att ljuga om jag sa att jag kommer ihåg inlägget. Många inlägg, har det blivit.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Har ju över 6000 inlägg så jag tycks inte hitta mitt första. Hade varit kul att se annars

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Skrev nåt när jag skröt om mina kulmöss hemma.
Inte så att jag minns det specifika inlägget, men jag minns att jag letat upp det flera gånger förr...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Hjälpte någon i en fråga om en hårddisk. Har hittat det förr i en likadan tråd men orkar inte leta upp det nu. Så jag ställde inte en fråga det första jag gjorde här på swec utan jag hjälpte en person;)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

vad är felet?
När jag stängt av min dator så fortsätter en liten lampa att blinka.
Jag måste då trycka ett antal gånger på startknappen för att datorn ska gå igån och då den gör det då så svarar inte skärmen.

Men om jag slår av strömbytaren så går det att stata dator utan problem. Det går också att inne i windows trycka starta om datorn och då startar den om felfritt.

VAD ÄR DET FÖR FEL/HUR FIXAR JAG DET?

har en ny amd64 geforce fx 5700LE 512mb i ram

Datorn finns kvar med samma problem.

För att hitta ert första inlägg sök bara på alla inlägg av er användare och sätt sorteringen till datum i stigande ordning

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.