Permalänk
Medlem

Fick en Eee av mig själv.

Chokladask, kallingar, några t-shirts, 300:- och ett presentkort på klippning.

Bästa julklappen var dock att jag fick fira med hela min familj istället för att jobba på julaftonskvällen som jag gjort dom senaste 3 åren.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk

Finns inget bätter på jul än att fira med familjen ^^

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk

Ett nytt drivpaket, nya bashguards och en ny framstänka till motarden

Dessutom fick jag två t-shirts, en stickad polotröja, en ciggarr(!) 1600 bagare i kontanter, ett nytt bäddset, en fin chokladkaka och en sjukt bra bok; Hello Money! av en gotländsk författare. Jag har lästa halva förut, sen råkade Simon G få med sig den hem

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Kalsonger, strumpor, vantar, mössa, en chokladkartong, två tomtar, två tröjor, 1000kr i cash, en modellbil och en minihelikopter (skitrolig, rekommenderas).
En dokumentsamlare också, misstänker starkt att det är en pik mot min nuvarande arkiveringsmodell (kaos).

Det är konstigt hur man lär sig uppskatta mjuka paket när man blir äldre. Jag blir uppriktigt glad för att få strumpor, tidigare var det mer; "Åh, strumpor... tack", sen la man dom åt sidan och grävde in på nästa paket.

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk

en slagborr, 2 hyllor, en resa till köpenhamn, t-shirts, ljus, ett underställ.. och 200:-

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Inaktiv

Brideshead revisited - hela serien <3
En tamagotchi
En bok med massa knäpp och onödig fakta - älskar sånt

Är nöjd då jag inte firar jul utan endast fick grejerna av tjejen

Permalänk
Medlem

fick ett ps3 av tjejen! det var lite otippat.,

Permalänk
Medlem

2x T-shirts
SL terminskort PLUS!!

Permalänk

Ett extra tangentbord
En liten USB-mus
2 T-shirts
Magsjuka
Underkläder
Pengar
Presentkort på spa
En kalender för år 2009 innehållande bilder på mig och min flickvän
Ett st. massage:)

Det var nog allt, har dock inte fått från släkten än, men det brukar vara sisådär 100kr, några par sockar och en t-shirt.

Ska snart ta och köpa mig en Asus eee 1000H i julklapp till mig själv också.:)

Mvh

Permalänk
Medlem

Det vart en liten "exklusiv" chokladask från lokala chokladfabriken, ett bäddset, en flaska whishky (vilken jag gav bort i julklapp till grannen då han gillar whishky mer än mej)

Men umgås med familj och vänner med en massa god mat är ju den bästa klappen

Permalänk
Medlem

En massa kärlek och mat

+ lite prylar. Har halva släkten kvar att fira med.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Fick 2 metallica biljetter av familjen

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "The Oddball"
Fick 2 metallica biljetter av familjen

Fina grejer!

Permalänk
Medlem

SyncMaster 2443nw (24" datorskärm)
Wacom Bamboo A6 (ritplatta)
Inlägg till springskor
+pengar, choklad, och lite småplock
Digital portrait photography and lighting (fotobok)

Trevlig jul då jag fick saker jag ville ha. Är även nöjd med sakerna som jag gav bort iår (brukar känna att jag får mer än jag behöver och ger mindre än jag borde).

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

choklad ask, 1000kr, dremelkopia med tillhörande tilläggs sats. mer än jag räknat med, julen är för barn jag är definitivt för gammal för sånt haha!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Hobbex presentkort 200kr
Dremel axel förlängnings grej

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "The Oddball"
Fick 2 metallica biljetter av familjen

Hoppades på det, men egentligen mer exaltrerad över i7n jag var lovad, som jag inte fick... blää

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Fick en akustisk gitarr av märket Epiphone, en halsduk från tiger, tröjja från Massimo Dutti, massa fina skjortor.

Sen köpte tjejen och jag en Optoma HD65 i julklapp till oss själva. Eventuellt blir det en ny duk snart med.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Sony Ericsson C905
Betalt körkort
The Catcher in the Rye (bok)
A Painted House (bok)
Två par Tommy Hilfiger kalsonger
Deodorant
Fotoalbum
4 biobiljetter

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk
Medlem

Fick en Razer ProClick Mobile till min netbook och ett 6cellsbatteri till dito. I teknikväg alltså.

Själv är jag världens snällaste flickvän och gav min kära sambo ett Ps3

Visa signatur

what's a buttfor?

Permalänk
Avstängd

Jag har inte fått alla mina julklappar ännu. Blir julklappsutdelning ikväll när föräldrarna kommer.

Var lite upptagen på julafton

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem

T-shirt
Tröja
Några par strumpor och kalsonger
4x4x4 rubiks kub
Väggfäste till skärm och högtalare

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Hedersmedlem

Från syrran in the land down under.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "The Oddball"
Fick 2 metallica biljetter av familjen

ååh, din lyckige sate!!

Men jag är helt nöjd med mina julklappar också:

Sony Ericsson C905
Kläder
2 and a half men dvd-boxar
rakapparat
ps3 + mirrors edge + batman begins på blu-ray! i mellandagarna dock, men jag fyller år i januari, så det blir väl någon kombo där.

plus den sedvanliga boken plus prenumeration på allt om vetenskap av min faster...

Visa signatur

Intel Core i5 750 2.66GHz | 4 GB DDR3 Crucial | MSI P55 CD-53 | HD6870

Permalänk

ps3
1000kr till leksaker av morsan(får inte vara annat än leksaker)
gratis tankning av bilen
500 kr till liftkort av syrran som jag ska vara med i åre nån vecka
asfula kalsonger som dock är väldigt sköna så dom får vara kvar
en alladin ask
en paradis ask
ett kit med stavmixer med diverse tillbehör, bara lökhacken är helt underbar
ett mail av farsan

Permalänk

va fina grejer alla får, typ 50% får ju eller ger bort PS3, vad får alla pengar i från.
Ja vill också ha råd med dyra grejer :/

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Två slipsar och en förpackning bläckpatroner till Parker pennan från mor och far :).

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

En halsduk (det enda jag önskade mig)
en bok om öl
en Dylan vinylbox (biography)
en Thunderblood heart vinyl (typ blandning av hellacopters och mustasch)
presentkort på bokia
ett stycke tshirt
2 burkar pripps, 1 burk kilkenny och en flaska zlatopramen

Jag och daman fick även ett matbord, en tavla (föreställande Dylan) som syrran målat och bestick.

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk

Roligaste var väl en rakapparat.

Visa signatur

I am Extrazz.