Permalänk
Hedersmedlem

hmm ni verkar ju stänga av typ alla filmer jag gillar jag stänger typ aldrig av filmer, om de inte verkar bra, så börjar jag inte titta på dem.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Diamond Dogs, med Dolph Lundgren. Såg klart den sen dock när jag var uttråkad

Permalänk
Medlem

Pistol Whipped med Steven Seagal.

Han brukar kunna hålla ut en hel film, men här petade tummen på stoppknappen efter 20 minuter. Smörja! Han är dessutom fet och rör sig som en krockskadad björn.

http://www.imdb.com/title/tt1014801/

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Shoot em up.

Tog en film på måfå eftersom den ändå verkade se värd när man såg trailern.
Efter 10 minuter gav jag upp och började spola i filmen och efter att han hade sex samtidigt som han sköt folk så fick jag nog.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk

Katyn http://www.imdb.com/title/tt0879843/

Seeeeeeeeeeeeg film....orkade inte se allt. spolade lite mer och mer igenom filmen ända till slutet. WWII drama i all ära men detta orkade fan inte jag se på.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem

En film som jag stängde av, inte för att filmen var dålig dock.

The hills have two eyes .

Den filmen äcklade mig så mycket att jag inte klarade av att kolla igenom den. Jag kollade ca 26 minuter innan jag ville slå en yxa genom datorskärmen bara för att slippa se. Ett tips till dem som gillar att se människor slitas i stycken med fina verklighetstrogna effekter och skrik?

Permalänk
Medlem

Date Movie:) Otrooooligt dålig film, Men den va som ja förväntade mig.

Permalänk
Medlem

Stängde nyss av "Destination: Infestation", fy fan va platt film, fanns inte ett enda spännande moment under hela 50 minuter ... =/
Och att de har rippat off "Snakes on a Plane" gör inte det hela bättre...

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Stängde nästan av Slipstream - http://www.imdb.com/title/tt0499570/
Riktigt udda film. Tänk er The Fountain gånger tio och utan symboliken så har ni ungefär den här. Anthony Hopkins som har stått för kalaset måste varit hög eller något när han skrev den. Vissa scener är så totalt störda att man bara sitter och gapar. En del scener spolar de fram och tillbaks också, typ upprepar ett ord 5 gånger och sen någon gång extra i slow-motion. Men jag klarade mig igenom hela för det kunde ju hänt något i slutet som förklarade allt. Men filmen var lika skum rakt igenom...

Permalänk
Medlem

Var riktigt nära att stänga av "Ichi the killer"
Köpte filmen tidigare idag, då jag brukar kunna se halvdana japanska rullar utan att äcklas.

Men fyfan jag gjorde det stora misstaget att äta samtidigt som jag drog igång filmen :/

Våldtäkter och utlösningar inget som går ihop med nykokta nudlar!

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Den enda filmen som jag verkligen inte orkade se klart var Starship Troopers 2, måste verkligen vara en av de sämsta filmerna genom tiderna, helt utan handling och noll spänning.

Kan även tillägga att jag inte har några som helst krav på film, så länge man inte blir totalt uttråkad.

Permalänk
Medlem

The Fast and the furious blev jag rent av förbannad på.
Romeo + Juliet (http://imdb.com/title/tt0117509/) har jag fått se i skolan och låg mest med huvudet ned i bänken. Jag fick ett ofrivilligt skrattanfall i slutet vid giftscenen. Men nu gick den på TV och jag pendlande mellan att vara trollbunden av dialogen och få huvudvärk av den.
Lars and the real girl tog det mig 3 dagar att se.
Plump fiction fimpade jag efter 30 min.

Rent generellt så brukar jag vara ganska skeptisk när jag väljer film så det är sällan jag stänger av.

Permalänk

Mad Money - Brutalt kass, inget humorvärde
Shooter - Seg som fan

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk

The Thief Lord stängde jag av. Är iof en barnfilm va nog därför skulle jag tro.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens

Plump fiction fimpade jag efter 30 min.
.

Kanske en av världens bästa filmer =P

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

100 million BC (inte 10.000 BC alltså)
Viste att det skulle vara en lågbudget B film men fy fan va kass den var alltså orkade med i 20-30min sen blev det stopp.

Permalänk
Avstängd

[rec]
Kass kass kass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Kanske en av världens bästa filmer =P

Hoppas du skämtar, även jag stängde av den.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Kanske en av världens bästa filmer =P

Du är medveten om att han skrev Plump Fiction och inte Pulp Fiction?
http://www.imdb.com/title/tt0117350/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Shoot em up.

Tog en film på måfå eftersom den ändå verkade se värd när man såg trailern.
Efter 10 minuter gav jag upp och började spola i filmen och efter att han hade sex samtidigt som han sköt folk så fick jag nog.

Samma här. Stängde nog också av skiten efter ungefär 10 minuter.
Fattar inte hur vissa kan gilla den så jävla mycket.

Permalänk

Into the wild, seeeeg och ointressant...stängde av den men fortsätte dagen efter, tyvärr. Tjejen ville se allt men vi blev båda uttråkade och tyckte att den tiden som filmen tog är bostkasstad.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Into the wild, seeeeg och ointressant...stängde av den men fortsätte dagen efter, tyvärr. Tjejen ville se allt men vi blev båda uttråkade och tyckte att den tiden som filmen tog är bostkasstad.

Åh fan, smaken är verkligen som baken ... Into the wild är nog en av de bästa filmerna jag sett någonsin

Försökte däremot kolla på Meet the spartans här om dagen. Var tvungen att stänga av efter ca. 15 minuter. Så jävla ointelligent filmskapande.

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk
Medlem

Minns tyvärr inte namnet på filmen men den handlade om ett gäng marinsoldater som skulle gå in på en ö där terrorister hade kapade kärnvapen. Tyvärr var ön täckt av någon slags gas som gjorde det omöjligt att använda skjutvapen för då skulle den sprängas så de använde sig av knivar och andra primitiva vapen.

Helt jävla värdelös...

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Jag kan nog inte minnas alla kassa filmer jag sett, men en av dom få som jag verkligen minns pga sin kasshet måste vara kebab connection, jag försökte verkligen stå ut men det var totalt omöjligt efter en stund.
http://www.imdb.com/title/tt0177882/

Visa signatur

mm, just de!

Permalänk
Medlem

Jag brukar gilla politiska filmer men när jag skulle kolla på Syriana med George clooney för ett tag sen så orkade jag bara inte. Stängde av efter 20 minuter.

Sen House of the dead och div andra Uwe Boll filmer har man ju bara garvat åt och slutat att bry sig efter halva filmen eller så.

Dungeons & dragons 2 sög också hårt och fick ett hastigt slut.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

hulk var så jäkla långtråkig så det var ju inte sant, i efterhand ångrar jag att jag såg så mycket som jag gjorde

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wazzabi
hulk var så jäkla långtråkig så det var ju inte sant, i efterhand ångrar jag att jag såg så mycket som jag gjorde

Håller med, vilket skräp. Tyckte hela konceptet va rent löjligt. Det kommer ju en ny Hulk film innom kort, tror ja. Men tror det är samma skit.

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem

Ojojoj de flesta skulle jag vilja säga - efter att jag blev av med flickvännen - då hon var med i bilden var det se klart filmerna som gällde och en riktigt dålig film jag blev tvungen att genomlida var Le Pact des Loups.

Permalänk
Medlem

Le pact des loups är ju suverän! Jag har till och med DVD:n

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

hahaha

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.