Permalänk
Medlem

Gymnasieelever sökes!

Undersökningen är avslutad, tack för alla svar.
Resultatet kommer att komma upp här senare under veckan.

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45

Permalänk

Svarat....

Visa signatur

There is a Swedish conspiracy.
http://forum.theswedishconspiracy.com

Permalänk
Medlem

Tackar

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45

Permalänk
Medlem

taotl: Ett tips kan vara att se till att folk inte kan posta flera gånger. Tror resultatet kan bli väldigt missvisande.

Permalänk
Medlem

Sådär, då har jag också svarat.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem

Snabbt gick det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
taotl: Ett tips kan vara att se till att folk inte kan posta flera gånger. Tror resultatet kan bli väldigt missvisande.

Min kompis som gjorde scriptet, men han orkade inte fixa just det. Men vi tar bort inlägg från samma IP-adress när vi sammanställer det sedan.

Tack för alla svar

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45

Permalänk
Medlem

Jag deltog trots att jag inte går i gymnasiet längre, men jag svarade som om jag gick i trean, och skrev in hur mycket jag sov då.

Permalänk
Medlem

svarat

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Jag deltog trots att jag inte går i gymnasiet längre, men jag svarade som om jag gick i trean, och skrev in hur mycket jag sov då.

Varför då? Undersökningen går ut på att undersöka gymnasieelevers sovvanor och inte andras.

När får man reda på resultat ? Rätt intresant och se vem som sover minst.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Svarat ... 5 timmar :S

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Jag deltog trots att jag inte går i gymnasiet längre, men jag svarade som om jag gick i trean, och skrev in hur mycket jag sov då.

samma här
5 timmar per natt var det nog om jag inte minns fel ;D

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Varför då? Undersökningen går ut på att undersöka gymnasieelevers sovvanor och inte andras.

När får man reda på resultat ? Rätt intresant och se vem som sover minst.

Varför inte? Det är ju knappast missvisande på något sätt, när jag svarar precis som jag skulle gjort för ett år sedan, då jag gick i gymnasiet.

Permalänk
Medlem

Ja, men det skulle nog ändå sitta finare med ett resultat från dagens gymnasieelever skulle jag tro.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Ja, men det skulle nog ändå sitta finare med ett resultat från dagens gymnasieelever skulle jag tro.

Ja, livet var helt annat på 2006-talet. De drog massor av tjack och dansade på sådana där ravepartyn tills gryningen.

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Ja, men det skulle nog ändå sitta finare med ett resultat från dagens gymnasieelever skulle jag tro.

Eftersom att det mest största sannolikhet handlar om ett skolarbete, förmodligen en statistikuppgift i matte A, där de fått i uppgift att göra en undersökning om något och sedan presentera resultatet lär det väl inte spela allt för stor roll.

Permalänk
Medlem

Passade också på att delta.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oggee
Ja, livet var helt annat på 2006-talet. De drog massor av tjack och dansade på sådana där ravepartyn tills gryningen.

Kul. Men det finns kanske andra personer här inne som är lite äldre.

Permalänk
Medlem

Cirkus 8 är det förmodligen.

Permalänk
Medlem

Jo, det är ett skolprojekt, Matte B faktiskt. Ska redovisas på tisdag nästa vecka, jag ska se till att jag kommer ihåg att lämna en länk här med resultatet.

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45