Nu kan du gömma dina skamspel på Steam

Permalänk
Medlem

Våga spela hentaispel på ditt primära konto!

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Steam måste vara en av de största marknaderna för spel med vuxet tema så lite förvånande att det ändå tog så pass lång tid. Bra tycker jag, för de som av olika anledningar känner att de behöver dölja det. Tycker nog ändå Steam (och GOG, som också har en del) gör rätt som idag tillåter spel med mycket fokus på sex. Inte för att starta någon debatt men när man ändå tillåter extremt våldsamma spel så kan jag ändå tycka att ett sexfokuserat spel bör vara minst lika acceptabelt. Ingen som tvingar någon att spela. Och personligen tycker jag bägge spelformerna bör få finnas.

Hoppas för övrigt ingen skäms över vad de spelar, om det är spel som jag sätt nämnas i spelet som The Sims (vill nog hävda att orginalet borde omlanseras i en komplett utgåva, gärna på GOG) eller spel som HuniePop, visuella noveller och liknande. Humble Bundeln med HoneyPop och massa andra liknande spel från samma utvecklare/utgivare sålde rätt bra vad jag kan minnas.

Finns betydligt uddare spel på sex-temat på Steam. Speljuntan har pratat om "Sex with Hitler" blandannat när de gjorde något slags dyk i utbudet tidigare i år (eller om det nu var förra året).

Mången PC-gamer har väl försökt få igång Hot Coffe till GTA: San Andreas kan jag tänka mig. Alla mods till framförallt Skyrim som finns. Eller ha sex med en shapeshiftad björn i BG3, för att nämna något.

Japp, jag tror jag kom av mig på vägen. Men något åt det hållet om nu någon läser så här långt. Bra av Valve även om det borde gjorts tidigare. Men att man inte bör behöva skämmas. Sexualiteten och intresset för den får ju ändå anses vara en ganska grundläggande del i att människan överlevt under alla år.

Sex with Hitler!?? Finns det i såna fall vill jag spela eländet!!!

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Nä, det är det jag inte gör. Annars hade jag inte skrivit så. Men jaja, jag ska inte göra nån stor grej av det. Jag bara kunde inte föreställa mig porr i spelform.

Mestadels s.k "AVN", adult visual novel. Att kalla det spel är lite generöst känner jag peronsligen men de kan ha sitt värde ändå om en hittar rätt. Dessvärre går det cirka 99 helt absurt värdelösa exempel för varje dugligt. Sen finns det även vissa "vanliga" 3d-spel i Unreal Engine och så bland annat, aldrig direkt hört om nåt som ska hålla någon vidare kvalité dock.

^Enligt polaren alltså O.o

Skrivet av Ragnvlad:

Sex with Hitler!?? Finns det i såna fall vill jag spela eländet!!!

Bara välja och vraka!

EDIT: Eller, såg just att det finns ett pack tillochmed, "Fuhrer DELUXE". För ynka €8.70 får du AAA-titlar såsom originalet som redan nämnts samt: SwH 2, Hitler: BDSM Bunker, SEX with HITLER: WW2 och sist men inte minst sci-fivarianten SEX with HITLER: 2069!

Ytterligare information
Permalänk
Medlem
Skrivet av sull:

Mestadels s.k "AVN", adult visual novel. Att kalla det spel är lite generöst känner jag peronsligen men de kan ha sitt värde ändå om en hittar rätt. Dessvärre går det cirka 99 helt absurt värdelösa exempel för varje dugligt. Sen finns det även vissa "vanliga" 3d-spel i Unreal Engine och så bland annat, aldrig direkt hört om nåt som ska hålla någon vidare kvalité dock.

^Enligt polaren alltså O.o

<Uppladdad bildlänk>

Bara välja och vraka!

EDIT: Eller, såg just att det finns ett pack tillochmed, "Fuhrer DELUXE". För ynka €8.70 får du AAA-titlar såsom originalet som redan nämnts samt: SwH 2, Hitler: BDSM Bunker, SEX with HITLER: WW2 och sist men inte minst sci-fivarianten SEX with HITLER: 2069!

Det är väldigt oroväckande att du du känner till de spelen du visade upp. Jag gick in på din Steamprofil och förvånades när du också hade sammanlagt över tusen timmar på alla SwH-titlarna också. Tusen timmar! Galet.