Får inte mail från en avsändare

Permalänk
Medlem

Får inte mail från en avsändare

Jag har gmail sedan många år och det har aldrig varit några problem vad jag vet. Men, nu får jag inte mail från en person när hon skickar och det gäller endast när hon skickar till mer än en samtidigt. Skickar hon mail endast till mig fungerar det. Hon skriver rätt e-postadress och mailet kommer inte i min skräppost. Avsändaren har en mail som slutar på .nu
Vad kan blivit fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av museo12:

Jag har gmail sedan många år och det har aldrig varit några problem vad jag vet. Men, nu får jag inte mail från en person när hon skickar och det gäller endast när hon skickar till mer än en samtidigt. Skickar hon mail endast till mig fungerar det. Hon skriver rätt e-postadress och mailet kommer inte i min skräppost. Avsändaren har en mail som slutar på .nu
Vad kan blivit fel?

Låter som nått filter på hennes sida att hon inte kan skicka till fler än 1 mottagare i taget...vilket låter jättekonstigt

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem

Blir det samma resultat om hon adresserar dig på "Till" och/eller "Kopia" ?

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk
Medlem

Skickar hon frekvent meddelande till flera mottagare så är det inte konstigt att hon blir markerad som spam av diverse sidor tyvärr.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.