PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Också gått genom hela processen och de dragit slantar. Betalade direkt med banken, så fick mitt mail alldeles precis.

Permalänk
Medlem

Beställt från mm. Pengarna är dragna, men har inte fått bekräftelse Mail än. Men hoppas på det bästa.

Permalänk

Verkar bara varit jag som missade "i lager"-statusen helt och hållet. Aja, grattis alla ni som fick tag på en

Börjar dock bli jäklans trött på att man ska behöva kämpa som en dåre för att få köpa en inte allt för billig produkt :/

Permalänk
Medlem

Fick mail från klarna nu. "vi kunde inte begära bekräftelse med BankID för dig köp hos mediamarkt" Så om jag hade inställt på klarna att BankID inte behövts så hade det gått vägen.

Snyggt jobbat MM att inte ha den funktionen..

Permalänk
Medlem

Grattis till er som hann klicka hem en hos MM och till er som vann lottningen på Elgiganten. Jag hade ingen tur hos varken MM eller Elgiganten denna gång. Om någon har en kod de ej behöver så skulle jag vara evigt tacksam, ej meningen att tigga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av giggelingbear:

Fick du också bekräftelse med betalning och allt? Alltså på websidan

Yes, pengar dragits på kortet också

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem

Det är helt sjukt hur mkt playstation är svårare att få tag på jämför med xbox.

Visa signatur

Lian LI O11 XL | Crosshair VIII Hero | 5950x | 32 GB RAM | ASUS RTX 3080 TUF | WD SN850 2TB + 2TB Intel 660p | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFTx2 |

Permalänk
Medlem

satan! MM's hemsida borkade ur sig och fick inte igenom någon beställning suuuuuuuck

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Medlem
Skrivet av DenOndeElvispen:

Verkar bara varit jag som missade "i lager"-statusen helt och hållet. Aja, grattis alla ni som fick tag på en

Börjar dock bli jäklans trött på att man ska behöva kämpa som en dåre för att få köpa en inte allt för billig produkt :/

Min visade inte det någonsin. Jag bara logga ut, logga in igen från mitt konto där så gick det plötsligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kindle:

Också gått genom hela processen och de dragit slantar. Betalade direkt med banken, så fick mitt mail alldeles precis.

express leverans står det på mailet, får man den imon tror du?

Permalänk
Medlem

Nu trillade mitt bekräftelsemail in!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thirty:

express leverans står det på mailet, får man den imon tror du?

Det grymt om dem klara av att skicka ut alla beställningar under en dag.

Visa signatur

Lian LI O11 XL | Crosshair VIII Hero | 5950x | 32 GB RAM | ASUS RTX 3080 TUF | WD SN850 2TB + 2TB Intel 660p | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFTx2 |

Permalänk

Puh. Även mitt bekräftelsemail kom nu. Nu kan man andas ut

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite CPU: AMD Ryzen 5600X Ram: 16GB Ballistix 3600MHz CL16 GPU: ASUS TUF Gaming 3070 SSD: Kingston KC2000 1TB, Crucial MX500 512GB, Seagate 600 SSD 480GB PSU: Seasonic Focus GX650W 80+Guld Chassi: Phanteks P400A

Permalänk
Medlem

Fick igenom en beställning på MM med Klarna. Hade faktiskt inte ens tänkt försöka först.

Och jag har fått bekräftelsemail och reggat i Klarna appen.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thirty:

express leverans står det på mailet, får man den imon tror du?

Med lite flax så får man väl den imorgon om de får skickat iväg allt idag, beror nog på hur många de fick sålt.

Permalänk
Medlem

Satt och panga på köpknappen sen fem i tre. Lyckades få en i kundvagnen och snabba mig till kassan. Använde kort och har precis fått en orderbekräftelse per mail. Kan man vara säker nu? Har fortfarande svårt att fatta att jag lyckades..

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5

Permalänk
Medlem

Grattis till er som fick via MM!

Själv kunde man inte ens regga ett konto 😂

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pirpen:

Satt och panga på köpknappen sen fem i tre. Lyckades få en i kundvagnen och snabba mig till kassan. Använde kort och har precis fått en orderbekräftelse per mail. Kan man vara säker nu? Har fortfarande svårt att fatta att jag lyckades..

Delar känslan! fått orderbekräftelsen, och faktura på klarna står "under behandling".

Permalänk
Medlem
Skrivet av rosalin:

Delar känslan! fått orderbekräftelsen, och faktura på klarna står "under behandling".

Bara att dunka ut den på blocket eller auktion på tradera då

Visa signatur

N.A

Permalänk
Medlem

Där kom min orderbekräftelse från MM också

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Skrivet av minh:

Det är helt sjukt hur mkt playstation är svårare att få tag på jämför med xbox.

Kanske säger något om populariteten? PS5 har sålts dubbelt av trots leveransproblemen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av engis:

Bara att dunka ut den på blocket eller auktion på tradera då

Inte en chans, snarare nytta lite av de där 35 semesterdagarna....

Permalänk

Lyckades också på MM!

Visa signatur

I7 4790k - Asus Z-97A - Gigabyte R9 280x - 16gb HyperX DDR3 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Lyckades på MM, nu behöver jag inte tigga för koder längre

Permalänk
Medlem

SÅJAAA! Tack till alla på forumet som tipsat, ska fortsätta vara med i utlottningar och ge till folk här om man får chans att köpa igen.

Permalänk
Medlem

Provade för skoj skull, gjorde ett konto runt 1502, och fick igenom köpet 😳 har redan ett sedan release, tror någon polare som kommer bli glad 🙂

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Skrivet av tjobbo:

Provade för skoj skull, gjorde ett konto runt 1502, och fick igenom köpet 😳 har redan ett sedan release, tror någon polare som kommer bli glad 🙂

Hej det är jag, din polare!

Permalänk
Medlem

ny tråd PS5 - vi som lyckats beställa och vill tacka forumet

Permalänk
Medlem

Tusan, hade satt telefonen på alarm men tydligen ljudlös... Kollar klockan så är den 15:15

Permalänk

gick och refreshade MM på mobilen ända in till sjukgymnastens rum. Förklarade för henne att jag försöker beställa en PS5, men hon sa strängt åt mig att jag behöver spela mindre och sträcka mer på ryggen la skamset undan telefonen.