Permalänk
Medlem

Fick idag ett Asus ROG Strix 1080Ti från Komplett som beställdes under Singles Day.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Väntar på mitt kort till Lego Star wars 75192 det har gått två månader nu

Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket från UPS:
-Hej, vi har ett paket till dig, är du hemma idag?
-Öh nej, jag jobbar som de flesta vuxna människor...
-*Låter JÄTTEbesvärad* Jaha det var ju synd, är du hemma imorgon då?
-Nej, då jobbar jag också, kan ni komma till min arbetsplats istället
-*Låter ännu mer besvärad* Ja, du kan göra en adressändring om du vill men då får du inte paketet förrän imorgon tidigast

Säga vad man vill om Postnord, men det är bra mycket smidigare att kunna hämta paketet hos ett ombud...

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pepsin:

Väntar på ett paket från UPS:
-Hej, vi har ett paket till dig, är du hemma idag?
-Öh nej, jag jobbar som de flesta vuxna människor...
-*Låter JÄTTEbesvärad* Jaha det var ju synd, är du hemma imorgon då?
-Nej, då jobbar jag också, kan ni komma till min arbetsplats istället
-*Låter ännu mer besvärad* Ja, du kan göra en adressändring om du vill men då får du inte paketet förrän imorgon tidigast

Säga vad man vill om Postnord, men det är bra mycket smidigare att kunna hämta paketet hos ett ombud...

Du kan hämta den hos dom med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

en enorm matta. ska bli intressant att se hur flera månader utav konstant målande utav tusentals figurer, ser ut uppställda på ett fält. lär komma i slutet utav nästa vecka http://cigarboxbattlestore.bigcartel.com/product/waterloo-4-x...

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Du kan hämta den hos dom med

Skickades från m.sweclockers.com

Fick inget sådant erbjudande över telefon i alla fall. Men får hoppas de dyker upp utanför jobbet imorgon...

Lite kul bara att de tror arbetande människor bara kan ta ledigt en hel dag för att ta emot ett paket... Hantverkare är likadana "Vi kommer någon gång mellan onsdag och fredag mellan 07:30 och 18:00, se till att vara hemma då!".

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Medlem

beställde en acer 34 tums skärm på singel rean.Komplett skickade den i måndags och har inte fått den ännu!!..den har stått på samma ställe nu sedan igår kl05,20 och den ska komma imorn enligt min postnord app.
Det roliga är att jag beställde 2 saker och den ena grejen kom efter 1 dag men min skärm verkar ta tid...hoppas den kommer imorn då anars blir jag sneee!;)

Permalänk
Inaktiv

L.A. Noire och Skyrim, båda till Switch, bör anlända imorgon eller på måndag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nehe, det gick åt skogen. Paketet åkte tillbaks till Arlanda över natten och nu ska det tydligen levereras på måndag. 3 dagar från Spanien till Sverige och sedan 5 dagar sista biten från distributionsterminalen till mig, bra jobbat
Finns väl en anledning att UPS har 1,3 av 5 stjärnor på Google...

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pepsin:

Nehe, det gick åt skogen. Paketet åkte tillbaks till Arlanda över natten och nu ska det tydligen levereras på måndag. 3 dagar från Spanien till Sverige och sedan 5 dagar sista biten från distributionsterminalen till mig, bra jobbat
Finns väl en anledning att UPS har 1,3 av 5 stjärnor på Google...

Jag beställde ett nätverkskort från England och jag betala mycket extra för att den skulle komma fram inom 2 dagar nu har det snart gått en vecka.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pepsin:

Nehe, det gick åt skogen. Paketet åkte tillbaks till Arlanda över natten och nu ska det tydligen levereras på måndag. 3 dagar från Spanien till Sverige och sedan 5 dagar sista biten från distributionsterminalen till mig, bra jobbat
Finns väl en anledning att UPS har 1,3 av 5 stjärnor på Google...

Trist.
Inte helt utan anledning att de också fått det smickrande smeknamnet Useless Parcel Service. :/

Permalänk
Medlem

@Pepsin @superegg @anon5930
Antingen har jag haft otrolig tur de sista åren eller så har ni vansinnig otur. Alla UPS (oftast standard) inom EU jag fått de senaste åren har anlänt inom utsatt tid, förutom en gång då den kom en dag sent. Säkerligen 20+ paket.

Permalänk
Medlem

beställt en dataskärm på 43" (Philips brilliance). den skickades idag (måndag). lär komma på onsdag, om jag har tur.

Permalänk
Medlem

Jag ser alltid till att beställa till företagets postmottagning när det gäller UPS. Alternativt att de levererar till postboxar som finns på mitt lokala 7/11 så jag får en kod och kan gå och plocka upp den när jag kommer hem.

OnT: Väntar på 2 deo jag beställde från CDON som hade rea på det. Bra pris på märkesvaror + att jag har CDON+ så jag fick gratis frakt perfa.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Väntar på en Sony xperia xz1 Compact. Tele2 hade rea på 1500 så slog till. Tänkte först köpa mig en Nokia 6, men älskar verkligen storleken på Sonys compactmodeller

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Äntligen ska G4 bytas ut! Var 10% off på den kontra 20 mot övriga telefoner, kanske inte så oväntat med tanke på att den precis har släppts här i Europa. Skickas i december säger dock inte så mycket, inte ens kundtjänst kunde ge ett datum. Förhoppningsvis innan jul har dom sagt så det så det blir en lång väntan nu

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pepsin:

Väntar på ett paket från UPS:
-Hej, vi har ett paket till dig, är du hemma idag?
-Öh nej, jag jobbar som de flesta vuxna människor...
-*Låter JÄTTEbesvärad* Jaha det var ju synd, är du hemma imorgon då?
-Nej, då jobbar jag också, kan ni komma till min arbetsplats istället
-*Låter ännu mer besvärad* Ja, du kan göra en adressändring om du vill men då får du inte paketet förrän imorgon tidigast

Säga vad man vill om Postnord, men det är bra mycket smidigare att kunna hämta paketet hos ett ombud...

Känner väl igen det där irritationsmomentet. Dock brukar jag skriva en lapp på dörren när leverans väntas om att dom är välkomna att komma till min arbetsplats istället, fungerar galant varenda gång.
Idioterna på kundtjänst orkar jag inte bekanta mig mer med.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RVX:

Känner väl igen det där irritationsmomentet. Dock brukar jag skriva en lapp på dörren när leverans väntas om att dom är välkomna att komma till min arbetsplats istället, fungerar galant varenda gång.
Idioterna på kundtjänst orkar jag inte bekanta mig mer med.

Hm, det där var ett intressant alternativ faktiskt. Blir att prova nästa gång om jag minns.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Hm, det där var ett intressant alternativ faktiskt. Blir att prova nästa gång om jag minns.

Skickades från m.sweclockers.com

Gör’t, slipper man ju krångla med kundtjänst.
Nu bor jag förvisso mindre än 5min gångavstånd från jobbet ska tilläggas, men jag inbillar mig att chauffören nog helst av allt vill få dela ut sina paket istället för att försöka 3 gånger eller vad det är innan det åker till en terminal.
nehepp, inte hemma idag heller, suprise, suprise. Suck

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Logitech G400s.

Såg att säljaren skickat den idag.
Tar ca 2 veckor från USA.

En nackdel är sjävklart priset då musen finns inte längre.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RVX:

Gör’t, slipper man ju krångla med kundtjänst.
Nu bor jag förvisso mindre än 5min gångavstånd från jobbet ska tilläggas, men jag inbillar mig att chauffören nog helst av allt vill få dela ut sina paket istället för att försöka 3 gånger eller vad det är innan det åker till en terminal.
nehepp, inte hemma idag heller, suprise, suprise. Suck

Sant, har även jag rätt nära så de bör ändå kunna åka dit. Kan till och med vara så att de ändå har något att lasta av där med.

Permalänk

@Lorault: Stackade upp på tre g400 och två g400s. Känns skönt att aldrig behöva släppa det jag älskar mest.

Permalänk
Medlem

@pepsimaxad: Håller med. Har nu en MX518 men det börjar bli dags att byta. Borde faktiskt ha köpt G400s när den fanns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Äntligen ska G4 bytas ut! Var 10% off på den kontra 20 mot övriga telefoner, kanske inte så oväntat med tanke på att den precis har släppts här i Europa. Skickas i december säger dock inte så mycket, inte ens kundtjänst kunde ge ett datum. Förhoppningsvis innan jul har dom sagt så det så det blir en lång väntan nu
http://i.imgur.com/VplrSIr.jpg

Men den levereras i paket iallafalll. Det är ju bra..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Men den levereras i paket iallafalll. Det är ju bra..

Var ju snällt av dom

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Lego Master

Tvärtom här jämfört med tråden faktiskt, egentligen... beställt ett GTX 1080 som ligger o väntar i lokala WH-butiken, så här är det produkten som väntar på mig!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Väntar på Leatherman Surge, black friday

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Fick precis SMS från posten att min nya golftröja/jacka finns att hämta. Premiärturen imorgon!

Permalänk
Medlem

Väntar på ett gäng CD-skivor igen.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Riedel Colaglas

iSi gräddsifon med patroner (helt ärligt tänkte jag använda till matlagning)

Audio Pro Addon T14

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit