Diablo IV – den stora tråden

Permalänk
Medlem

Rätt imponerande av Blizzard att inte fixa denna bugg på så lång tid

https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/garan-hold-keeper-xorl...

Råkade precis ut för den själv nu igen, det är ett år av pacthar

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5800X3D | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Medlem

Expansionen kommer att visas upp ikväll.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

Expansionen kommer att visas upp ikväll.

€89.99 för Ultimate edition 🥲

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk

Såg att expansionen ska vara Day1 Game Pass PC/Xbox, dock inte vilken version? Gissar att det är standard versionen det pratas om och att om man vill ha exempelvis Ultimate får man betala extra?

Permalänk
Medlem

https://www.fz.se/nyhet/297680-kolla-in-blodiga-diablo-4-vess...

Äntligen, så jävla fint! Blir garanti att ta några semesterdagar kring det där, på hösten och allting. Helt perfekt 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freezelag:

Såg att expansionen ska vara Day1 Game Pass PC/Xbox, dock inte vilken version? Gissar att det är standard versionen det pratas om och att om man vill ha exempelvis Ultimate får man betala extra?

Det är nästan alltid standard-versionen som avses i dessa fall.

Permalänk
Medlem

https://diablo4.blizzard.com/en-us/vessel-of-hatred

Ny klass, Spiritborn. Ny region, pets, mercenaries, co-op aktivitet med mera.

Diablo IV | Expansion Date Revealed, Pets Are Here, and More!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Billy Joe Bob:

https://www.fz.se/nyhet/297680-kolla-in-blodiga-diablo-4-vess...

Äntligen, så jävla fint! Blir garanti att ta några semesterdagar kring det där, på hösten och allting. Helt perfekt 😁

Ser ju verkligen trevligt ut! Har startat Dibbe igen efter ett års dvala och det är ju ändå rätt kul. Ser verkligen fram emot mer content!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Ser ju verkligen trevligt ut! Har startat Dibbe igen efter ett års dvala och det är ju ändå rätt kul. Ser verkligen fram emot mer content!

Körde igång det också idag, men kände inte så mycket roligare än det var för ett års sen..
Kanske ska man köra kampanjen igen..

Vill tycka att D4 ska vara roligt..

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av AxxT:

Körde igång det också idag, men kände inte så mycket roligare än det var för ett års sen..
Kanske ska man köra kampanjen igen..

Vill tycka att D4 ska vara roligt..

Kan rekommendera att köra lite coop med nära och kära i soffan. Blir lite roligare då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freezelag:

Såg att expansionen ska vara Day1 Game Pass PC/Xbox, dock inte vilken version? Gissar att det är standard versionen det pratas om och att om man vill ha exempelvis Ultimate får man betala extra?

Ohh det uppskattas. Kollade priset på expansion, 879kr. Rätt saftigt. Jag tror att jag nöjer mig att spela det via gamepass isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Ohh det uppskattas. Kollade priset på expansion, 879kr. Rätt saftigt. Jag tror att jag nöjer mig att spela det via gamepass isf.

Expansionen kostar 40 euro om man inte ska ha massa cosmetics.